Всі будівельні роботи біля аварійної ділянки метро зупинять
Тимчасова контрольна комісія Київради пропонуватиме зупинити всі будівельні роботи поблизу аварійної ділянки метро між станціями «Либідська» та «Деміївська».
Про це повідомив депутат КиїврадиТарас Козак, передає СтройОбзор.
«Будемо розбиратися, що сприяло прискоренню руйнування тунелю. Чи має до цього відношення будівництво багатоповерхівки в кількох десятках метрів біля місця аварії? Готуємо звернення про зупинку всіх будівельних робіт біля аварійної ділянки», - наголосив він.
Адрес будинку, про який йде мова, депутат не назвав. За його словами, «Деміївська» — єдина станція, розташована на сильно зволожених ґрунтах. Її бажано було будувати значно глибше.
Проблеми було закладено вже під час проєктування. Під час прокладання тунелю сталася аварія зі спеціальним прохідним щитом, який замовляли за кордоном. Загинули люди, щит було втрачено. Тунель добудовували вручну. Вода почала просочуватися в тунель вже за кілька місяців після відкриття у 2010-му. При цьому підрядник дав лише один рік гарантії на експлуатацію тунелю. Ситуація різко погіршилася у листопаді 2023-го, з водою почав потрапляти пісок, після чого перегін негайно закрили. Зараз на аварійній ділянці демонтовано колії.
Відновити рух тунелем планують на початку червня.
СтройОбзор нагадує, що за попередніми висновками експертів Науково-дослідної судово-експертної установи, причиною деформації тунелю між станціями «Деміївська»-«Либідська» є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки.
Новини на цю тему
- Роботи на «Деміївській» тривають в тунелі, і на майданчику біля станції
- Кличко: до кінця літа ділянка метро між «Деміївською» та «Либідською» повинна повністю працювати
- КМДА: причиною деформації тунелю між станціями «Деміївська»-«Либідська» є неякісне проєктування та будівництво
- Експертка: вода продовжує потрапляти в тунель на Либідській
- Підготовка до ремонту тунелю між «Либідською» й «Деміївською» обійдеться в 21 мільйон