Розпочато демонтаж тунелю «Деміївська» – «Либідська»
На будівельному майданчику між станціями метро «Деміївська» – «Либідська» фахівці розпочали демонтаж залізобетонних тюбінгів.
Про це повідомили в КП «Київський метрополітен», передає СтройОбзор.
Наразі, для прискорення виконання робіт, спеціалісти провели часткове розкриття тунелю, а саме влаштували технологічний отвір для транспортування назовні демонтованого колійного бетону і подання необхідних матеріалів.
Відновлювальні роботи на будівельному майданчику проходять у цілодобовому режимі. Зокрема наразі здійснюють розробку котловану з кріпленням третього ярусу, очищення залізобетонних поверхонь та видалення демонтованого бетону. Крім того, проводять хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву, підготовку поверхні тунелю для додаткового підсилення.
«Київський метрополітен» нагадує, що за попередніми висновками Науково-дослідної судово-експертної установи причинами виникнення загрози аварійної ситуації є неякісні проєктні рішення та неякісне виконання будівельно-монтажних робіт зі спорудження конструкції тунелю в межах аварійної ділянки. Нині дослідження триває. Остаточні висновки будуть після повного розкриття тунелю та проведення додаткових обстежень.
Роботи на будівельному майданчику проходять 24/7. Фахівці докладають максимум зусиль, аби відновити рух поїздів «синьою» лінією метро до кінця літа 2024 року.
Новини на цю тему
- Між станціями «Деміївська» – «Либідська» поновлять рух поїздів на початку осені
- Триває ремонт тунелю між станціями метро «Деміївська» та «Либідська»
- КМДА: роботи на аварійній ділянці метро тривають у надзвичайно складних умовах
- Роботи на «Деміївській» тривають в тунелі, і на майданчику біля станції
- Кличко: до кінця літа ділянка метро між «Деміївською» та «Либідською» повинна повністю працювати
- КМДА: причиною деформації тунелю між станціями «Деміївська»-«Либідська» є неякісне проєктування та будівництво