Харківська ОВА витратить понад 3 мільйони гривень на піар у медіа: кто отримає і скільки

синегубов

Новостворений Департамент стратегічних комунікацій Харківської обласної військової адміністрації (ХОВА) оголосив тендери на піар у медіа — загалом на 3,4 млн грн. Ці гроші підуть на розміщення замовних матеріалів у пресі та на сайтах про діяльність ХОВА.

Що відомо:

  • Цей департамент з’явився у березні 2025 року на базі колишнього департаменту масових комунікацій. Його очолює Ярослава Бережна.
  • Усього заплановано щонайменше 924 публікації, які мають з’явитися у друкованих та онлайн-медіа.

Куди підуть гроші:

  1. 591 тис. грн — отримає ФОП Шапошник Олена Леонідівна (власниця онлайн-видання "Думка"). Вона має опублікувати 185 матеріалів про відновлення інфраструктури Харківщини.

    За даними prozorro.gov.ua, Олена Шапошник з 2024 року оказала послуги  Харківській  міськраді  — на загальну суму майже 3,7  млн грн., тепер буде оказувати послуги ХОВА

  2. 400 тис. грн — ТОВ “Слобідський край”. Газета опублікує близько 35 тис. кв. см тексту про ХОВА.

  3. 398 900 грн — на публікації про соцдопомогу, житло, роботу та підтримку сімей. Переможець буде визначений 23 червня.

  4. 398 900 грн — на матеріали про евакуацію з прифронтових районів. Також 123 публікації, тендер — 23 червня.

  5. 398 900 грн — на матеріали про підтримку ЗСУ, мобілізацію, національний спротив і ветеранів. Тендер — 26 червня.

  6. 600 тис. грн — на публікації про безпечну роботу шкіл, лікарень, культурних закладів у воєнний час. Теж 185 публікацій.

  7. Ще 600 тис. грн — на піар економічної активності, підтримку бізнесу, інвестиції та міжнародну співпрацю. Також 185 матеріалів, тендер — 26 червня.

Підсумок:

За кошти обласного бюджету планується масове інформаційне висвітлення роботи ХОВА в медіа — фактично, це піар-кампанія обласної влади, розписана по темах: від відбудови до економіки та патріотизму.

За материалами: ХАЦ