ХОВА витратила 234 тис на таємне опитування харків'ян
Цього разу ХОВА витратила бюджетні гроші на проведення «аналізу деструктивного впливу російських інформаційно-психологічних операцій на формування громадської думки серед населення міста Харкова».
Згідно із даними системи, переможця тендеру обрали серед чотирьох компаній, ним стало ТОВ «Регіональні новини» (власниця Тетяна Панченко, директорка Ольга Шаповалова). Що характерно інші учасники тендеру пропонували дешевші послуги – 199 тис. та 200 тис. грн. Але як завжди переміг свій учасник, з більш дорогою пропозицією
Далі ще цікавіше: ХОДА відмовилася надати журналістам результати дослідження
ТОВ «Регіональні новини» протягом 2022-2023 років вже надавало ХОВА послуги з таких, безумовно, дуже важливих під час війни питань, як «створення відеоматеріалів, друк фото, проведення соцопитування та аналіз громадської думки й графічний дизайн, послуги фотографів, виробництво кіноплівки та відеокасет» – усього на 2,750 млн гривень.
Нагадаємо, сума на просування ХОДА в ЗМІ за прошлий рік, склала 12,5 млн грн.