Столичне метро: які проекти можуть реалізувати до 2030 року
Київ планує розширити мережу метро, зв'язати віддалені житлові масиви з центром і знизити навантаження на наземний транспорт.
Головним проектом найближчих років залишається Подільсько-Вигурівська лінія, покликана забезпечити транспортну доступність для десятків тисяч мешканців Троєщини та прилеглих районів, передає СтройОбзор із посиланням на Delo.ua.
Перший етап передбачає введення ділянки від станції «Глибочицька» до «Райдужної» з відгалуженням на житловий масив Вигурівщина–Троєщина. Надалі проект реалізовуватиметься поетапно: продовження лінії до Братиславської, будівництво електродепо, вихід на Солом'янську площу та продовження до Кільцевої дороги.
Ключовим елементом інфраструктури стане Подільський мостовий перехід, унікальний тим, що розрахований на одночасний рух метро та автомобілів. Верхній ярус забезпечить три смуги для автотранспорту в кожному напрямку, а нижній — рух шестивагонних поїздів метрополітену з високою пропускною спроможністю.
Незважаючи на військові умови, будівництво низки об'єктів уже значно просунулося. В основних конструкціях готова естакада на Рибальському півострові, майже завершено станції «Суднобудівна», «Труханів острів» та «Затока Десенко». Збудовано ключові мостові споруди — перехід через Дніпро, міст через затоку Десенка, а також естакади на Трухановому острові та в урочищі Горбачиха.