Даринок планує оновлення

Даринок

Столичний маркет-молл Даринок планує концептуальні зміни на 2025 рік, направлені на залучення нової аудиторії, та відкриває Smile Park.

Найбільший сімейний розважальний комплекс на лівому березі площею у 5000 кв.м розташувався на 1-му поверсі маркет-моллу, в секторі Бульвар, передає СтройОбзор. 

Головною особливістю Smile Park є поєднання 4 розважальних концепцій в одному місці: екстрим-парк для дорослих і дітей (мотузковий парк, скеледром, екстрим-вежі та екстрим-лабіринти), роледром (зручна та безпечна територія для відпочинку та тренувань на роликах), сімейний комплекс з батутами (містечко професій, зони творчості, манеж для малюків) та VR-парк з атракціонами та гоночними симуляторами. Також на території розважального комплексу передбачений сімейний ресторан площею у 800 кв. м. та 5 тематичних кімнат для святкування днів народження.

Відкриття розважального комплексу на Даринку відбувається у межах оновлень на 2025 рік. Адже головною стратегію маркет-моллу є підвищення конкурентоспроможності об’єкта та збільшення трафіку за рахунок аудиторії сімей з дітьми. Так, за 2024 рік відвідуваність Даринку склала 3,9 млн чоловік. Близько 60% відвідувачів маркет-моллу - це саме сімейна аудиторія.

«На 2025 рік ми запланували ряд кардинальних змін. Першим кроком стало відкриття нового дитячого якоря. Очікуємо, що завдяки появі найбільшого на лівому березі Smile Park нам вдасться додатково залучити трафік в 10%. У наших планах також подальша реновація об’єкту для забезпечення комфортного шопінгу, відпочинку й розваг», - повідомив CEO City Capital Group (керуюча компанія маркет-моллу Даринок) Андрій Федоров.