НП на будмайданчику: сталося падіння балок Дегтярівського шляхопроводу

Дегтярівський шляхопровод

Департамент транспортної інфраструктури КМДА прокоментував ситуацію навколо падіння балок під час робіт із реконструкції Дегтярівського шляхопроводу.

Про це повідомили у мерії, передає СтройОбзор.

Так, 30 вересня виконувались роботи з улаштування нових балок прогонової будови. Під час виконання монтажу 7-ї балки прогонової частини у проєктне положення вона втратила свою стійкість та впала, зачепивши 6 інших встановлених поруч балок.  Унаслідок надзвичайної ситуації, яка сталася на будівельному майданчику, травмованих та постраждалих немає. Деталі та причини події, що трапилася, встановлюються із залученням експертних фахівців. 

В Департаменті розповіли, що шляхопровід на перетині вулиць Дегтярівської та Олександра Довженка збудований у 1963 році. Із того часу об'єкт жодного разу капітально не ремонтувався. Цей транспортний вузол стратегічно важливий для функціонування міста та є складовою Малої Кільцевої дороги міста Києва.

Із 2020 року шляхопровід перебував у аварійному стані та становив загрозу безпеці дорожнього руху. Щоб запобігти падінню частини аварійного мосту у 2022 році, місто провело протиаварійні роботи з демонтажу 4-х деформованих балок прогонової будови. Уже в поточному році, згідно з розробленим проєктом на замовлення КК «Київавтодор», підрядна організація ТОВ «RDS» розпочала реконструкцію шляхопроводу у складі транспортної розв’язки.

Зокрема, проєкт реконструкції передбачає: демонтаж існуючого шляхопроводу та влаштування нових конструкцій шляхопроводу (мостове полотно, прогонові будови, опори, фундаменти), влаштування нових трамвайних колій, ремонт підземних і надземних комунікацій, а також благоустрій. Також проєкт передбачає влаштування велодоріжки на тротуарах та облаштування шляхопроводу засобами безбар’єрного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

«Такі роботи відносяться до робіт із підвищеною небезпекою. Тому вони організовуються і виконується підрядною організацією винятково за її відповідальністю. Разом із тим, роботи на шляхопроводі  виконувалися з дотриманням усіх правил техніки безпеки», – йдеться в заяві Департаменту транспортної інфраструктури.

Вони нагадали, що усунення всіх наслідків буде здійснюватися за рахунок підрядної організації. 

«Зазначаємо, що збитків міському бюджету не нанесено. Проте дещо збільшується термін виконання робіт. Вартість самої реконструкції не збільшиться», – повідомляє Департамент транспортної інфраструктури.