Оператори зовнішньої реклами ввели безпрецедентні обмеження використання електроенергії

електропостачання

У Києві оператори зовнішньої реклами ввели безпрецедентні обмеження використання електроенергії на своїх конструкціях. 

Про це повідомив заступник голови КМДА, депутат Київської міської ради Валентин Мондриївський, передає СтройОбзор. 

«Громадська спілка «Асоціація операторів зовнішньої реклами України» завжди прислухається до потреб міста, і ще з початку повномасштабного російського вторгнення оператори зовнішньої реклами ввели низку обмежень, щоб допомогти столиці та країні пережити критичні навантаження на електромережу. Для максимальної економії енергоресурсів на сьогодні вимкнуті зовнішні та внутрішні елементи освітлення всіх конструкцій типу «Білборд», «Скрол» та «Сітілайт» цілодобово. А також мінімізоване енергоспоживання цифрових рекламних носіїв шляхом переведення в енергоощадний режим. Екрани працюють у діапазоні від 3 до 40% від заявленої яскравості. Крім цього, в нічний час вимкнуті рекламні сюжети на конструкціях, що розміщені на фасадах і наземних рекламних засобах», – наголосив Валентин Мондриївський.

Так, від електроспоживання відключені близько 5 100 рекламних конструкцій та переведені в економний режим більш ніж 500 цифрових конструкцій. Це дозволяє економити близько 75% від звичайного навантаження. Оператори зовнішньої реклами на постійній основі продовжують вживати заходи з економії електроенергії задля того, щоб допомогти столиці, особливо в пікові години споживання.