Тендер на перекладку трамвайних колій на Лівобережжі: Київпастранс інвестує в інфраструктуру

Тендер на перекладку трамвайних колій на Лівобережжі Київпастранс інвестує в інфраструктуру

Комунальне підприємство "Київпастранс" оголосило тендер на закупівлю залізобетонних шпал та інших елементів для облаштування сучасних безшумних трамвайних колій. За планом, всі необхідні будматеріали мають бути доставлені до Дарницького трамвайного депо, що розташоване на вулиці Павла Усенка, 7/9.

Очікувана вартість тендеру становить 34,3 млн грн, а строк поставки матеріалів – до кінця 2024 року. У рамках закупівлі "Київпастранс" планує придбати 3500 залізобетонних шпал у комплекті зі скріпленнями для трамвайних рейок, 100 гумових підрейкових прокладок, 300 комплектів притискачів з ізолятором для скріплення та 200 муфт для монтажу колій.

Плани на розвиток трамвайної інфраструктури

За умовами тендеру, уся продукція має бути доставлена до Дарницького трамвайного депо, що свідчить про плани розвитку трамвайної мережі саме на Лівобережжі столиці. Це може означати, що перекладка колій відбуватиметься не лише на правому березі Києва, де вже реалізуються подібні проєкти.

Очікується, що нові залізобетонні шпали з підрейковими прокладками зменшать рівень шуму трамвайного руху та підвищать комфорт пересування містом. Крім того, заміна старих елементів інфраструктури дозволить значно продовжити термін експлуатації трамвайних колій.

Київ потребує модернізації трамвайної мережі

Ситуація з трамвайною мережею у Києві залишається складною. За словами експертів, чимало маршрутів експлуатуються вже кілька десятиліть без суттєвих оновлень, що негативно впливає на швидкість і комфорт руху. Під час огляду стану міської інфраструктури транспортний експерт Дмитро Безпалов зазначив, що столиці необхідно більше інвестицій у розвиток громадського транспорту, адже нинішня ситуація з перевантаженими маршрутами і застарілим рухомим складом є "трамвайним занепадом".

Нагадаємо, нещодавно трамвай моделі К-1М8, розроблений підприємством "Татра-Юг", встановив рекорд, штовхаючи одразу два інші вагони загальною вагою 53 тонни, що підтверджує необхідність оновлення й посилення інфраструктури для забезпечення безперебійної роботи транспорту.

Перспективи та очікування

Розвиток трамвайної мережі на Лівобережжі має стати важливим кроком у розв'язанні транспортних проблем Києва. Модернізація колій, встановлення нових шпал та безшумних рейок дозволять зробити трамвайний транспорт більш конкурентоспроможним і привабливим для мешканців столиці.