Завершено будівництво одного з найбільших київських довгобудів – Дарницького мосту

Дарницький міст

Сьогодні, 6 липня, відкрито рух двома новозбудованими з’їздами Дарницького мосту в бік мосту Патона та Осокорків.

Про це повідомив Віце-прем’єр-міністр з відновлення України – Міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков, передає СтройОбзор. 

Відкриття розвʼязки дозволяє в рази пришвидшити пересування столицею.

«У 2019 році Президент Володимир Зеленський озвучив чіткі інфраструктурні пріоритети. Один з головних – завершення мостів-довгобудів. Дарницький міст якраз став одним з символів київських довгобудів. За понад 10 років він перетворився на памʼятник халатності та корупції. З відкриттям Дарницького мосту наша боротьба з довгобудами та аварійними мостами не завершена. Зараз, разом з великою урядовою командою та представниками профільних організацій, ми працюємо у Комісії з перевірки стану мостів. Наша ціль — побачити реальний стан мостів та напрацювати конкретні рішення для захисту транспортної інфраструктури та підтримки її належному стані», – зазначив Олександр Кубраков

Згідно з дослідженням аналітичної компанії «ПроМобільність», в умовах перекритого Південного мосту автомобілісти заощадять на транспортних втратах понад півмільярда гривень на рік.

Завдяки відкриттю з’їздів/заїздів можливо організувати пряме сполучення між житловою забудовою Осокорків та Позняків та платформою Kyiv City Express і Березняками.

Довідка СтройОбзор.Будівництво на Дарницькому мості було перезапущено у 2021 році. Через повномасштабне вторгнення у березні-квітні минулого року роботи були призупинені, але з травня 2022 року відновлені в режимі 24/7. Міст, який знаходиться на балансі Укрзалізниці, був добудований за державні кошти.

Дарницький міст має 6 смуг руху і пропускну здатність у 35 тисяч автомобілів на добу. Така потужність дозволяє суттєво розвантажити трафік у столиці.