Метро на Троєщину оцінено у 68 мільярдів гривень
Будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро, що з’єднає Троєщину з іншими районами Києва, обійдеться у 68 млрд грн (понад 1,5 млрд євро).
За даними проєкту рішення Київради, фінансування передбачається за рахунок залучення кредитних коштів міжнародних фінансових організацій, передає СтройОбзор із посиланням на Хмарочос.
Для порівняння, бюджет Києва на 2025 рік становить близько 90 млрд грн, тому метро на Троєщину стане одним із найдорожчих столичних інфраструктурних проєктів.
Перша черга маршруту пройде від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» і включатиме шість станцій: «Глибочицька» з переходом на «Лук’янівську», «Подільська» з переходом на «Тараса Шевченка», «Суднобудівна», «Труханів острів», «Затока Десенка» та «Райдужна», кінцева станція якої розташована на території Русанівських садів.
Друга черга лінії передбачає продовження маршруту в інший бік з 12 станцій, серед яких «Вулиця Стальського», «Братиславська», «Бульвар Перова», «Проспект Ватутіна», «Вулиця Каштанова», «Вулиця Драйзера», «Вулиця Сабурова», «Вулиця Цветаєвої», «Вулиця Милославська», «Площа Перемоги», «Вокзальна» та «Солом’янська площа». Реалізація всієї лінії дозволить суттєво розвантажити столичні дороги та покращити транспортне сполучення між лівобережними і правобережними районами Києва.