Alliance Novobud створила власний механізм супроводу клієнтів за програмою єОселя
Компанія Alliance Novobud, що долучився до програми "єОселя" ще на її старті, створила власний механізм супроводу клієнтів.
Про це повідомила CMO Alliance Novobud Ірина Міхальова, передає СтройОбзор із посиланням на Ділову столицю.
"Ми не просто допомагаємо клієнтам з консультацією щодо нашого продукту, а й роз’яснюємо нюанси подачі заявки в "Дії", ведемо комунікацію з банками-партнерами тощо. Тобто, звернувшись до нас, клієнту достатньо виявити бажання взяти участь в програмі та надати необхідні документи, а наші експерти зроблять усе можливе, аби увесь процес оформлення угоди пройшов швидко та комфортно”, – розповіла вона.
Ірина Міхальова додала, що на рішення банку щодо кредитування впливають лише два фактори, які суттєво підвищують шанс схвалення кредиту: потенційний позичальник має мати гарну кредитну історію та достатній рівень доходу, щоб сплачувати кредит.