Скільки коштують Києву довгобуди
Опрелюднено данні про оновлені загальні кошториси найбільших незавершених будівельних проєктів у Києві на 2025 рік.
Про стало повідомил в ГО «Пасажири Києва», передає СтройОбзор.
У бюджеті згадуються наступні видатки:
- Будівництво метро на Виноградар (з 2018 до 2029 року), яке обійдеться загалом у 23,3 мільярда гривень.
- 19,9 мільярда гривень вартує будівництво Подільського моста, яке триває з 2004 та орієнтовно має закінчитися 2027 році.
- Реконструкція Бортницької станції аерації (з 2007 до 2027 року) має коштувати загалом три мільярди гривень.
- 2,9 мільярда гривень коштує реконструкція вулиці Стеценка з новою розв’язкою на колишній Інтернаціональній площі (з 2017 до 2029 року).
- 2,045 млрд гривень коштує реконструкція Шулявського мосту (з 2018 до 2027 року).
- 2,3 мільярда гривень коштує будівництво нової дороги до аеропорту «Жуляни» (з 2011 до 2028 року).
- 2,2 млрд гривень коштує будівництво лікарні швидкої допомоги на проспекті Гузара (з 2018 до 2029 року).
- У два мільярди двісті мільйонів гривень обійдеться ревіталізація річки Либідь (з 2018 до 2028 року).
- У два мільярди гривень обійдеться будівництво розв’язки на перетині вулиць Богатирської та Полярної (з 2020 до 2027 року).
- Один мільярд 400 мільйонів гривень — реконструкція сміттєвого полігону в Підгірцях (з 2013 до 2027 року).
- Один мільярд 200 мільйонів гривень — будівництво станції метро «Львівська брама» (з 2008 до 2028 року).
- Один мільярд 100 мільйонів гривень коштує реконструкція Лівобережного колектора (з 2018 до 2028 року).
- Один мільярд гривень вартує встановлення фільтрів на заводі «Енергія» на Позняках (з 2011 до 2028 року).
- Один мільярд гривень — будівництво житлових і складських приміщень на вулиці Качалова, 40, у Солом’янському районі (з 2019 до 2027 року).