Кличко: до кінця літа ділянка метро між «Деміївською» та «Либідською» повинна повністю працювати
Усі фахівці докладають максимум зусиль, аби до кінця літа ділянка метрополітену між станціями «Деміївська»-«Либідська» запрацювала у звичному режимі.
Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко, передає СтройОбзор.
«Ми вже отримали попередні висновки експертів Науково-дослідної судово-експертної установи стосовно причини деформації тунелю на «синій» гілці метро між станціями «Деміївська» та «Либідська». Експерти говорять про помилкові проєктні рішення та неякісні будівельно-монтажні роботи зі спорудження конструкції тунелю цієї ділянки. Експертне дослідження ще триває. Остаточні висновки будуть надані після розробки котловану та обстеження й експертизи тунелю ззовні», – зазначив мер
Він зауважив, що ця ділянка тунелю проходить у надскладних гідрогеологічних умовах: ґрунти дуже водонасичені, з шаром торфу, дрібного і середнього піску.
«На сьогодні вже уклали договори на виконання проєктних та першочергових відновлювальних і підготовчих робіт. Для підсилення тунелю встановили тимчасові металеві риштування довжиною 72 метри. Огородили будівельний майданчик. Демонтували торгівельні павільйони з легко-несучих конструкцій. Тривають роботи з улаштування розвантажувальної плити для подальшої роботи на ній бурової установки та буріння паль. Проєктна документація буде надана на експертизу до 12 лютого. Експертиза триватиме 3-4 тижні. Та буде остаточно визначено вартість і уточнені терміни виконання робіт. Одразу після затвердження проєкту розпочнемо основні відновлювальні будівельні роботи», – наголосив Віталій Кличко.
СтройОбзор нагадує, що тимчасова контрольна комісія Київради пропонуватиме зупинити всі будівельні роботи поблизу аварійної ділянки метро між станціями «Либідська» та «Деміївська».
Новини на цю тему
- Тунелі метро у Києві перевірятиме фірма з сумнівною репутацією
- КМДА: роботи на аварійній ділянці метро тривають у надзвичайно складних умовах
- Розпочато демонтаж тунелю «Деміївська» – «Либідська»
- Роботи на «Деміївській» тривають в тунелі, і на майданчику біля станції
- Всі будівельні роботи біля аварійної ділянки метро зупинять
- КМДА: причиною деформації тунелю між станціями «Деміївська»-«Либідська» є неякісне проєктування та будівництво
- Експертка: вода продовжує потрапляти в тунель на Либідській