Новорічний настрій у відділах продажу DIM: акції, святковий декор та аромамаркетинг

DIM

Особливий святковий настрій панує у відділах продажу групи компаній DIM. Спеціально до свят тут підготували не лише новорічний декор, а й акційні пропозиції, які обов’язково стануть приємним сюрпризом при купівлі нерухомості.

DIM Святого Миколая — так назвали великий перелік святкових акційних пропозицій, які наразі діють у різних житлових комплексах. Наприклад, в одному з кращих комплексів Святошинського району столиці, Lucky Land, проводять безпрограшний розіграш гарантованих знижок: 2% при купівлі комори або паркомісця, 1% при купівлі квартири. Ба більше, знижки розповсюджуються як додатковий бонус до вже наявних тут акцій!

У житловому комплексі «Новий Автограф», що зводиться поряд з парком «Перемога», діють тримісячні канікули на розстрочку, а також знижка 7%. Такі ж умови придбання нерухомості можна отримати й у відділі продажу клубного будинку на Подолі OLEGIVSKIY, в проєкті Lucky Land та у БФК А136 Highlight Tower, що на Антоновича, 136-138.

Усі відділи продажу DIM на час новорічно-різдвяних свят перетворилися на справжні резиденції Святого Миколая. 18-19 грудня тут влаштовували гостям розваги та частування на честь дня святого, якого так люблять і дорослі, і малеча. Кожний клієнтський простір прикрасили новорічним декором й наповнили особливим різдвяним ароматом.

А от житловий комплекс «Метрополіс» пішов далі й традиційно вразив киян та гостей міста величезною світловою інсталяцією на фасаді будинку — цього разу це Санта, який поспішає рознести подарунки усім, хто так на нього чекає.

«Кожне традиційне свято — це можливість стати ближчими до покупців та їхніх родин. Спеціальні пропозиції та подарунки, святковий декор та частування — це чудовий спосіб подарувати відвідувачам наших відділів продажу більше позитиву та приємних вражень, запам’ятатися на емоційному рівні. Таким чином покупці стають нашими друзями, амбасадорами бренду. Ми здобуваємо їхню прихильність не лише завдяки якісному продукту, а й увазі та повазі, які ми транслюємо через наші маркетингові інструменти» — зауважила Ірина Міхальова, директор з маркетингу групи компаній DIM.