Забудовники беруть участь у масштабному гуманітарному проекті

Гуманитарный проект

Провідні українські забудовники та маркетингові агенції Svitsoft, Who Are You та TOP DOG, що спеціалізуються на нерухомості, об'єдналися в рамках волонтерської ініціативи, метою якої є донесення до іноземців основних способів того, як вони можуть допомогти українській армії та українцям у протистоянні з агресором.

Про це СтройОбзору повiдомили у пресс-службi ЖК Creator City, якi теж приймають участь у проектi. 

"На четвертий день війни, у бомбосховищах, співробітники агенцій створили сайт — агрегатор, який акумулює та публікує лише інформацію та рахунки, що підтверджені офіційними джерелами, і дозволяє здійснити фінансову та гуманітарну допомогу, а також допомогти у якості волонтера. Всі дані є підтвердженими та регулярно перевіряються і оновлюються. Щодня команда з 17 чоловік працює над розвитком сайту, створенням відео для YouTube каналу, креативами, запускають рекламу, ведуть роботу у соціальних мережах. Сайт перекладено на 9 мов", - йдеться мова у повiдомленi.

Завдяки фінансовій участі забудовників ПрАТ «ХК «Київміськбуд», BudCapital, Perfect Group, ЖК Great, ЖК Creator City, NOVBUD, ЖК Chalet та Котеджне містечко «Нова Березівка» проект таргетує рекламу та збирає трафік з 20 різних країн. Наразі на ці цілі витрачено вже понад 700 тисяч гривень.

Через три тижні роботи команда вирішила проаналізувати: як громадяни тієї чи іншої держави реагують на заклики фінансово приєднуватися до допомоги Україні? 

Дані засновані на 4,531,327 респондентах

100% — це кількість людей у кожній країні, які побачили оголошення із закликом до здійснення донату, та зробили свій внесок. 
 

  • CANADA                                   23,9%  
  • GERMANY                                23,03%  
  • LATVIA                                      12.4%
  • POLAND                                   11,07%  
  • SWITZERLAND                        10,9% 
  • GREAT BRITAIN                       10,87%  
  • FRANCE                                    10,1%  
  • TURKEY                                     6,4% 
  • AUSTRIA                                    5,6% 
  • LITHUANIA                                3,2%
  • GEORGIA                                  2,5% 
  • ISRAEL                                      2,23%  
  • USA                                           1,82%  
  • IRELAND                                   0,64%  
  • PORTUGAL                               0,43%  
  • NEW ZEALAND                         0,37%  
  • SPAIN                                        0,26%  
  • AUSTRALIA                               0,18%  
  • BELARUS                                  0,00%

Георгій Курбанов, СЕО Svitsoft, співорганізатор проекту: “Вже за перші кілька днів існування проекту, ми побачили транші у 50.000$ з боку різноманітних закордонних бізнесів, у тому числі, і наших знайомих та коллег. Однак, сенс цього дослідження полягав не в тому, щоб порахувати хто і скільки вважає за потрібне віддавати на благодійну допомогу нашій державі. Важливою є будь-яка посильна допомога. Ми лише хотіли прослідити інтерес до цієї теми серед громадян різних країн. Певними інсайтами цього дослідження для нас стали, наприклад, дані щодо Австрії. Здавалося б, ця країна не дуже лунає на слуху з приводу активних дій її уряду у напрямку ініціації санкцій в бік Росії. Однак, як бачимо, суспільство на рівні окремих індивідів дуже толерує темі війни в Україні”.

Окрім забудовників, серед перших спонсорів, які долучилися до цієї ініціативи, стали такі клієнти Svitsoft, як УкрЄвроМАЗ, OKNA OLTA, Австралійський Ортодонтичний Центр, Олімп Мотор, Авто-Вінт, Клініка Дубнової «СТОМАТОЛОГіЯ», Бліц-авто, ColoBridge, Бонпос, FoodSup.

Комана проекту звертається до всіх. у кого є бажання долучитися до переліку спонсорів проекту: “Реклама – основний метод отримання трафіку. Трафік – головна умова для донатів. Донати є критично важливим фактором для підтримки боєздатності Збройних Сил України.