Група компаній DIM розіграє романтичний тур на Мальдіви серед покупців квартир

DIM

У період з 28 січня по 10 березня 2022 року група компаній DIM проводить масштабну рекламну кампанію, присвячену Дню Святого Валентина. В рамках активності девелопер пропонує клієнтам не лише чесні 14% знижки на квартири в усіх житлових комплексах групи компаній та святкову атмосферу, а й розіграш романтичного туру на омріяні Мальдіви.

У розіграші візьмуть участь покупці, які придбають нерухомість в період дії рекламної кампанії. Розіграш буде проходити серед покупців відділів продажу групи компаній — МетрополісНовий АвтографLucky LandА136 Highlight Tower та OLEGIVSKIY.

На період проведення рекламної кампанії маркетинг-команда групи компаній DIM потурбувалася про святкову атмосферу у відділах продажу житлових комплексів. Так, усі пари, які завітають на консультацію, отримають шоколадні набори, а тим, хто з них стануть покупцями, презентують 2 особливих світшоти для створення романтичного сімейного образу. На рецепції відділів продажу покупців пригостять смачними жувальними гумками Love is... та запросять обрати листівку-сердечко з додатковою знижкою.

«Влітку 2021 року група компаній DIM презентувала ринку нову філософію бренду: Живи більше. Живи більше, щасливіше, довше, здоровіше у житлі, збудованому групою, адже кожний комплекс DIM, кожний квадратний метр житлового та громадського простору — це поєднання екологічності, продуманості та комфорту. Одним із кроків просування філософії, є проведення рекламної кампанії «DIM святого Валентина», елементом якої є розіграш подорожі від одного з провідних туроператорів України, яка додасть життю смаку та вражень» — прокоментувала запуск рекламної кампанії Ірина Міхальова, директор з маркетингу групи компаній DIM.