Група компаній DIM впровадила сенсорний маркетинг у відділах продажу

DIM

Корпоративне радіо та аромамаркетинг з’явилися на початку жовтня у відділах продажу житлових комплексів групи компаній DIM. Впровадження елементів сенсорного маркетингу — крок на зустріч до клієнта та вияв поваги до його комфорту.

Партнерами в створенні особливої атмосфери відділів продажу стали відомі на українському ринку компанії: FireBrands — єдина компанія в Україні, яка надає офлайновому бізнесу комплексні послуги з сенсорного маркетингу, та компанія MidSun — лідер ринку аромамаркетингу з 2014 року.

Компанія FireBrands створила внутрішню брендовану радіостанцію, трансляція якої відбувається у всіх відділах продажу групи компаній DIM. Розширення мережі трансляції відбуватиметься синхронно зі стартом нових житлових проєктів, а їх чимало заплановано на найближчі пів року. В ефірі корпоративного радіо звучить ретельно підібраний плей-лист музичних творів, які пройшли очищення авторського права, та рекламні ролики компанії.

«Ми прискіпливо підійшли до відбору репертуару нашого корпоративного радіо. Він складається як із закордонних творів, так і україномовних пісень, головне завдання яких — створення приємної та спокійної атмосфери. Музика повинна бути комфортною й неголосною, аби відвідувачі могли не просто зосередитися на виборі нерухомості, а отримати від цього процесу задоволення та позитивні емоції» — прокоментувала Ірина Міхальова, директор з маркетингу групи компаній DIM.

Для аромамаркетингу група компаній DIM та компанія MidSun розробили індивідуальний підхід. Він полягає в тому, що кожний житловий комплекс отримав свій аромат. Фірмовий запах проєкту зустрічатиме клієнта у відділі продажу в момент придбання нерухомості, і цей же аромат буде реалізований у лобі готового будинку: «Фірмовий аромат супроводжуватиме клієнта на всіх етапах взаємодії з компанію — від прийняття рішення про придбання квартири й до моменту заселення та подальшого проживання у будинку. Запах асоціюватиметься із домом, затишком та викликатиме позитивні емоції» — зазначила пані Ірина.

Впровадження сенсорного маркетингу стало одним з елементів нового позиціювання, про яке група компаній DIM оголосила в серпні поточного року. Слоган іміджевої кампанії «Живи більше» об’єднує у собі низку елементів, завдяки яким мешканці житлових комплексів отримують якісні умови комфортного та щасливого життя — починаючи від екологічних та якісних будівельних матеріалів їхніх домівок й закінчуючи приємними враженнями щодня впродовж життя у комплексах.