Спікер Alliance Novobud назвала точки прориву, які допомогли в нарощенні продажів нерухомості
CMO Alliance Novobud Ірина Міхальова назвала чотири точки прориву, які, на її думку, допомогли в нарощенні продажів нерухомості.
Спікер поділилася методами впливу на продажів за умов турбулентності на основі досвіду девелопера, який відновив будівництво вже у квітні 2022 року та продовжує активно будувати й продавати протягом усього періоду повномасштабного вторгнення, передає СтройОбзор.
Ірина Міхальова виступила 13 жовтня у хабі UNIT.CITY на щорічній великій зустрі представників девелоперського ринку, організована спільнотою RED Community та порталом ЛУН.
Чотири важливі складові, за думкою Ірини Міхальової, - це:
- програма «єОселя» та покращення ситуації з її фінансуванням — сьогодні за програмою активно продаються усі броварські проєкти девелопера: Krona Park II, Madison Gardens та «Лавандовий»,
- весняне повернення штатної ситуації з електроенергією,
- посилення протиповітряного захисту Київської агломерації завдяки Patriot,
- повернення мешканців Київщини з-за кордону після закінченням навчального року й бажання продовжити навчання дітей в Україні.
Також експертка торкнулася таких тем, як лідогенерація та конверсія — поточна ситуація з кількістю лідів за проєктами компанії, звідки вони надходять, яка їхня вартість та який відсоток реалізується в продажі; бюджетування, вплив рекламних креативів на продажі — які послання працюють найкраще; управління емоціями покупців — як комунікувати з чинними інвесторами та як залучати нових покупців, аби розвіювати усі їхні побоювання та страхи. Регулярні звіти з динаміки будівництва, заходи для мешканців готових будинків, різнопланові фотопроєкти на будівельних майданчиках як спосіб ефективних комунікацій та залучення покупців.