«Інтергал-буд» завжди добудовує свої об’єкти - Володимир Зубик

Владимир Зубик

Будівельна компанія «Інтергал-Буд» починає зводити і продавати будинок, тільки коли є 100% коштів на весь цикл будівництва. У розрахунках не враховуються гроші, які можуть прийти від продажу квартир. Про це повідомив президент Асоціації підприємств-будівельників «Інтергал-Буд» Володимир Зубик у авторській колонці видання Mind

«Якщо дім розпочали будувати, він має бути завершений – це важлива позиція компанії, наголошує Володимир Зубик. - Навіть 2008 року, коли почалася світова фінансова криза та зупинилося 90% будівництв, на будмайданчиках компанії активно велися роботи. Будинки, які зводилися у 2014–2015 роках, складний для країни та ринку період, також збудовано. У веденні бізнесу «Інтергал-Буд» враховує 4 ключові правила, які є фундаментом успіху кожного проекту та спокою інвесторів».

“Якщо дім розпочали будувати, він має бути завершений, – це важлива позиція компанії, наголошує Володимир Зубик. - Навіть 2008 року, коли почалася світова фінансова криза та зупинилося 90% будівництв, на майданчиках компанії активно велися роботи. Будинки, які зводилися у 2014–2015 роках, складний для країни та ринку період, також збудовано. У веденні бізнесу «Інтергал-Буд» враховує 4 ключові правила, які є фундаментом успіху кожного проєкту та спокою інвесторів».

По перше, забудовник має орієнтуватися не на гроші, а не на розвиток бізнесу. Вартість квадратного метру в надійній компанії повинна відповідати ринковим реаліям, а в деяких випадках вона вища, ніж у конкурентів. Адже репутація та успішний досвід роботи на ринку коштують грошей і створюють додаткову привабливість для проєктів такого девелопера.

По друге, неабиякий ризик для людей - інвестувати в житло будівельної компанії, яка має кошти лише на мінімальний обсяг робіт. Адже інші гроші вона розраховує залучити завдяки продажу квартир у проєкті. «Компанія «Інтергал-Буд» має достатньо потужностей, аби незалежно від політичних , економічних загроз, об’ємів продажів квадратних метрів завершити розпочате будівництво», - підкреслює Володимир Зубик.

По-третє, ведення будівельними компаніями суміжних бізнесів – найчастіше провальна практика. Потрібно займатися лише тим, де є своя команда, контроль і розуміння всіх процесів. Інакше відбувається відтік коштів, які можна було б направити на будівельні роботи.

Четверте, кожна компанія має думати про покупця, а не прибуток. На ринку нерухомості безліч проєктів, у яких відсутня інфраструктура, помилки в плануваннях тощо. Через це попит на них знижується, а забудовника виникає дефіцит фінансування. 

Тож, обираючи нерухомість як предмет інвестування, потрібно зважено аналізувати ринок та діяльність компаній.