NPS на рівні 60: група компаній DIM дослідила індекс лояльності відділів продажу

DIM

У січні 2022 року група компаній DIM провела дослідження NPS (індекс споживчої лояльності) відділів продажу. Запрошення на участь в опитуванні отримали майже 4 000 інвесторів шести будівельних проєктів DIM, 917 з яких відповіли на питання дослідження. Сегментація опитаних виглядає наступним чином: критики = 8%, промоутери = 68%. Результатом опитування став показник 60 (діапазон оцінки від -100 до +100), який свідчить про доволі високий рівень споживчої лояльності.

«Результати проведеного дослідження свідчать про те, що велика частка наших інвесторів готові здійснювати повторні покупки та радять своїм друзям й знайомим групу компаній DIM як надійного забудовника. А оскільки усні рекомендації та відгуки й надалі залишаються найбільш ефективною рекламою, яка спонукає до покупки, то знання того, чи хочуть клієнти просувати вашу компанію, є надзвичайно цінним» — зазначила Ірина Міхальова, директорка з маркетингу групи компаній DIM.

NPS — одна з найважливіших метрик, дослідження якої регулярно проводять мільйони компаній у всьому світі. Концепція Net Promoter Score була створена Фредом Райхельдом у 2003 році. Пройшовши певний еволюційний шлях, метрика стала одним з провідних індикаторів успіху компанії серед клієнтів.