Рекламна кампанія «Інтергал-Буд» потрапила до переліку кращих Digital проєктів

Інтеграл-Буд

11 жовтня розпочалось відкрите голосування в Конкурсі Digital проєктів, який проводить ресурс MMR. До оргкомітету надійшла понад сотня заявок, частина з яких була відхилена. Найкращі ж потрапили до переліку конкурсантів. Серед них кампанія «Інтеграл-Буд» святкує по дорослому, присвячена 18-річчю девелопера. 

Як зазначається в описі конкурсного кейсу, одним з ключових чинників при виборі компанії-забудовника є його репутація. Оскільки інвестиції на ринку новобудов пов’язані з певними ризиками, термін успішної роботи девелопера – один з критеріїв його надійності. 18 років діяльності, протягом яких «Інтергал-Буд» демонстрував стабільний розвиток та стійкість до кризових ситуацій, це чудовий привід для масштабної рекламної кампанії. Саме тому провідний меседж — дата існування компанії на ринку первинної нерухомості, а не звичні рендери житлових комплексів та умови придбання.   

Спеціально до події було створено стильний креатив з чітким меседжем, який взяли за основу при створенні окремої посадкової сторінки. На лендінгу розмістили спеціальні умови при купівлі нерухомості від «Інтергал-Буд».

Проголосувати за кращий проєкт можна на сайті організаторів конкурсу. Серед кейсів, які наберуть найбільшу кількість голосів, буде обрано шортліст, який оргкомітет опублікує 20 жовтня. А вже 21 жовтня будуть оголошені переможці конкурсу.