«Інтергал-Буд» святкує багатоповерхове повноліття: рекламна кампанія з нагоди свята, акційні пропозиції та подарунки покупцям

Интергал-Буд

У першу неділю серпня в Україні відзначається День будівельника. В це й же день один з найбільших забудовників України — компанія «Інтергал-Буд» — відсвяткував свій 18-й день народження.

Спеціально до свята девелопер підготував велику рекламну кампанію та запропонував покупцям відсвяткувати своє багатоповерхове повноліття знижками, акційними пропозиціями та подарунками.

Рекламна кампанія «Святкуємо по-дорослому» охопила різні канали комунікації, головними серед яких стали: зовнішні рекламні носії, реклама на радіо та у великих ТЦ, банери для діджитал-реклами, публікації у соціальних мережах, брендовані макети у ЗМІ тощо.

«Ідея рекламної кампанії – яскраво та нестандартно розказати про 18-річчя компанії нашим клієнтам. Мало хто з конкурентів може похизуватись такою експертизою та досвідом, які є в «Інтергал-Буд». Власні фінансові ресурси, стійкість перед кризами та високі темпи будівництва — все це і є тими показниками «дорослості», яких набула компанія протягом 18 років своєї успішної діяльності. Загалом забудовники рідко виходять з іміджевими рекламними кампаніями, надаючи перевагу просуванню своїх проєктів. Однак ми вирішили, що повноліття компанії – чудовий привід, аби ще раз оригінально заявити про себе» — зазначила Тетяна Донкоглова,  маркетинг-директорка компанії «Інтергал-Буд».

Щодо акційних пропозицій та подарунків, то компанія пропонує новим та вже чинним покупцям перелік знижок на придбання комор та квартир, спеціальні умови на придбання ремонту на виплат тощо. Аби клієнт зміг легко та швидко замовити будь-яку спеціальну пропозицію, компанія розробила святкову посадкову сторінку. Заповнивши форму, користувач може замовити зворотний зв’язок, під час якого його проконсультує персональний менеджер з нерухомості щодо всіх акційних можливостей та підбере найоптимальніший варіант оплати. Пропозиції обмежені у кількості та діятимуть до кінця вересня 2021 року.   

Компанія «Інтергал-Буд» славиться своїм емоційним маркетингом. Щоразу на свята та особливі дати ми дивуємо наших клієнтів тематичними подарунками. Тож цього разу ми підготували ексклюзивний презент — святкову обкладинку на паспорт, як символ повноліття та переходу до нового етапу розвитку. Головним героєм зображення став вже добре знаний, наш корпоративний герой, — котик Румі. Даруємо такий презент кожному покупцю, який придбає нерухомість у серпні.

З нагоди свята ми вирішили оновити й логотип компанії.  

«Нашому логотипу, як і компанії, також виповнилося 18 років. Кардинально змінювати його не стали, адже він добре впізнаваний на ринку та вже багато років є обличчям бренду. Ми осучаснили зображення, прибравши зайві, на наш погляд, деталі та замінили шрифт. Стилістика оригінального лого вгадується, проте він став сучаснішим та мінімалістичнішим» — розповідає маркетинг-директорка компанії.  

«Інтергал-Буд» — один з найбільших гравців ринку нерухомості. Наше 18-річчя з дня заснування  — це запорука успіху, гарантія якості та показник високої довіри клієнтів. Запрошуємо всіх відсвяткувати повноліття компанії разом!