Standard One запускає перший багатоквартирний житловий будинок з теплонасосами у Києві

Standard One

У мікрорайоні Нивки в Києві стартувало будівництво житлового будинку з інфраструктурою нового зразка. Проєкт реалізує компанія Standard One, яка працює у форматі прибуткових будинків — житла, орієнтованого на довгострокову оренду з повноцінним сервісом готельного рівня.

Як повідомили СтройОбзору у компанії, комплекс розрахований на 157 квартир і матиме каскадну забудову з терасами. Усі входи — безбар’єрні. На даху запроєктовано зони спільного користування: спортзал, коворкінг, простір для барбекю та відпочинку з видом на місто.

Ключовою особливістю S1 Нивки стане повна енергонезалежність від міських систем теплопостачання: будинок буде оснащений тепловими насосами — технологією, поширеною в Європі, але рідкісною для київських багатоповерхівок. Це дозволить не лише зменшити споживання ресурсів, а й знизити навантаження на комунікації району.

«Новий проєкт ми позиціонуємо як eco friendly будинок. Ми інтегрували рішення, які зменшують вплив на міську інфраструктуру та стимулюють нову якість життя у спальних районах», — пояснює CEO компанії Сергій Фітель.

На перетворення чекає і територія довкола: забудовник обіцяє замінити трансформатори, водогін, пожежні гідранти та каналізаційні труби. Планується також висадка нових дерев і реконструкція зелених зон. Зі збереженням існуючих насаджень працювали спільно з КП «Київзеленбуд».

Будинок матиме укриття, яке буде доступне не лише мешканцям, а й жителям сусідніх будинків. Приміщення облаштують для тривалого перебування: з вентиляцією, санвузлами та зонами зберігання.

У компанії також наголошують, що перед стартом робіт ініціювали підписання меморандуму добросусідства — зокрема, щоб уникнути конфліктів і налагодити комунікацію з мешканцями сусідніх будинків.

Standard One розвиває мережу прибуткових будинків у Києві з 2016 року. У компанії вже завершений проєкт S1 ВДНГ, тривають роботи на об’єктах S1 Obolon і S1 Terminal. Формат build-to-rent передбачає не лише здачу житла, а й сервіс готельного рівня: консьєрж, клінінг, мобільний додаток для управління квартирою та підтримка орендарів.